Jest dietą zbliżoną do diety wegetariańskiej, gdyż pozbawiona jest mięsa, natomiast zawiera ryby i owoce morza. Posiłki skomponowane są na bazie produktów zbożowych, nabiału, warzyw, owoców, roślin strączkowych, jaj oraz ryb. Jej dobre zbilansowanie zapewnia prawidłowe funkcjonowanie organizmu, a jednocześnie ma działanie oczyszczające.

Poniedziałek

Śniadanie

Jaglanka z chia, malinami, gruszką oraz ziarnami słonecznika i suszoną figą

Drugie śniadanie

Sałatka z rukolą, koprem włoskim, gruszką i granatem

Obiad

Łosoś w sosie teriyaki podany na ryżu basmati z ziołami z surówką z kapusty pekińskiej z kukurydzą

Podwieczorek

Puszyste placki jogurtowe z jagodami

Kolacja

Szaszłyki warzywne z serkiem halumi, podane z miksem sałat z jarmużem i suszonymi pomidorami z dressingiem balsamicznym

Wtorek

Śniadanie

Połówki jajka faszerowane pastą pieczarkową z młodą dymką podane z pieczywem chrupkim pełnoziarnistym i pomidorkami koktajlowymi

Drugie śniadanie

Kleks z musu gruszkowego na miętowym serku homogenizowanym z zarodkami pszennymi

Obiad

Gołąbki z jarmużu z kaszą owsianą i pieczarkami podane z miksem sałat i puree z brokułów

Podwieczorek

Sałatka owocowa z sosem jogurtowym

Kolacja

Orientalny makaron sojowy z warzywami i orzechami

Środa

Śniadanie

Pasta z pieczonej papryki z tofu podana z muffinką warzywną oraz sałatką z roszponki z pomidorkami koktajlowymi i orzechami

Drugie śniadanie

Jogurt grecki z jagodami, płatkami jaglanymi i migdałami

Obiad

Pieczony filet z dorsza skropiony dressingiem cytrynowym podany na dyniowym risotto z kurkami oraz porowo-marchewkowa surówka

Podwieczorek

Ciasteczka owsiane z suszoną żurawiną i migdałami

Kolacja

Muszle makaronowe faszerowane twarożkiem z rzodkiewką, koperkiem i ogórkiem

Czwartek

Śniadanie

Omlet z ziołami i cukinią podany na miksie kiełków z pełnoziarnistym pieczywem chrupkim

Drugie śniadanie

Twarożek ziołowy z pieczywem orkiszowym na kiełkach brokuła

Obiad

Kotlecik gryczano-porowy w otrębach owsianych podany z pieczonymi plasterkami batata oraz surówką z awokado i ogórka

Podwieczorek

Pieczona brzoskwinia pod orzechową kruszonką

Kolacja

Pieczony kabaczek nadziewany kaszą kus kus z warzywami podany z dipem ziołowym

Piątek

Śniadanie

Roladki z wędzonego łososia z koperkiem, serkiem śmietankowym, cząstkami pomidora i grahamką

Drugie śniadanie

Otrębowe ciasteczka z morelą

Obiad

Lasagne z bakłażanem i twarożkiem podana z surówką z białej kapusty z marchewką i kiełkami fasoli mung

Podwieczorek

Waniliowy pudding z chia na owocach leśnych

Kolacja

Tabbouleh z ze świeżymi warzywami, rodzynkami i ziołami