jest dobrze zbilansowaną dietą dla każdego, kto ceni sobie zdrowe odżywianie. Składa się z 5 pełnowartościowych posiłków, które zawierają odpowiednie proporcje witamin i składników mineralnych. W diecie tej znajdują się wszystkie grupy składników spożywczych: warzywa, owoce, produkty zbożowe oraz mleczne, jaja, ryby i mięso. Dlatego dieta ta pozwala nam zachować szczupłą sylwetkę i zdrowie naszego organizmu. Dodatkowo jest wygodna, bo posiłki dostarczamy prosto pod Wasze drzwi.

Poniedziałek

Śniadanie

Owsianka z nasionami chia, jagodami goji, migdałami i prażoną gruszką

Drugie śniadanie

Kremowy serek waniliowy z ziarnami pszenicy i cynamonem 

Obiad

Filet z piersi kurczaka pod beszamelową pierzynką z kaszą jaglaną, surówką z kapusty włoskiej i koperkowym dressingiem

Podwieczorek

Cząstki kiwi z musem truskawkowym i listkiem mięty

Kolacja

Sałatka z ciecierzycą, awokado, rukolą i pomidorkami koktajlowymi podana z kromką pieczywa orkiszowego

Wtorek

Śniadanie

Twarożek z rzodkiewką i młodym szczypiorkiem, podany z bułeczką graham, mini sałatka z jajka i warzyw

Drugie śniadanie

Plasterki pieczonego fileta z indyka serwowane ze szparagami, podane na liściach świeżej sałaty

Obiad

Paseczki marynowanej w korzennych przyprawach wołowiny z makaronem eliche oraz miksem sałat z ziarnami i dressingiem musztardowym

Podwieczorek

Domowy budyń waniliowy z sosem malinowym

Kolacja

Kofty z kurczaka podane z sosem tzatziki i świeżymi warzywami

Środa

Śniadanie

Komosa ryżowa z pestkami, pieczonym burakiem, rukolą i pieczywem pełnoziarnistym

Drugie śniadanie

Pieczone plastry ananasa

Obiad

Drobiowe eskalopki z musztardowym sosem z porem, z pieczonymi ziemniaczkami i sałatką z jarmużu, kiełków i ogórka

Podwieczorek

Delikatna, cytrynowa jogurtowa pianka z cząstkami świeżych owoców

Kolacja

Klasyczna ryba po grecku z siekaną świeżą natką

Czwartek

Śniadanie

Omlet z pomidorami podany na miksie sałat z pieczywem razowym z pastą z fety

Drugie śniadanie

Roladki z polędwicy drobiowej z aromatycznym sosem rozmarynowym

Obiad

Wołowina pieczona z młodą kapustą, serwowana z brązowym ryżem i kolorową fasolką szparagową z sezamem

Podwieczorek

Puszysty krem mleczny z polewą egzotyczną

Kolacja

Tortilla razowa z grillowanym kurczakiem, pieczonymi warzywami i kuleczkami mozzarelli

Piątek

Śniadanie

Tosty pełnoziarniste podane z serem brie i cząstkami pomidora

Drugie śniadanie

Sałatka koktajlowa z pieczonym kurczakiem, ananasem i waflami ryżowymi

Obiad

Razowe spaghetti z pomidorami oprószone ricottą i rukolą

Podwieczorek

Lekki deser z serkiem waniliowym i wiśniami

Kolacja

Dyniowe curry z tofu i nerkowcami