Dedykowana jest osobom uprawiających aktywność fizyczną, których celem jest utrzymanie bądź zbudowanie masy mięśniowej. Od diety standard różni się większą podażą pełnowartościowego białka, pochodzącego głownie z chudego rodzaju mięs, ryb oraz nabiału. Posiłki zawierają odpowiednią ilość makro i mikroskładników, co pozwala na lepszą regenerację mięśni obciążonych wysiłkiem fizycznym i tym samych chroni organizm przed nadmiernym spadkiem energii.

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie

Jaglanka na mleku z musem bananowym oraz ze świeżymi borówkami oprószona wiórkami kokosowymi podana z pieczonymi owsianymi plackami z suszoną żurawiną

Drugie śniadanie

Sałatka z kolorowej soczewicy, serka greckiego oraz filetów z  pomarańczy

Obiad

Rolada z piersi z indyka zapiekana ze świeżym szpinakiem, ciecierzycą i suszonymi pomidorami podana ze szparagami w sosie musztardowym

Podwieczorek

Sałatka z młodego szpinaku, pieczonej dyni, pestek dyni, sera zagrodowego i dressingu

Kolacja

Ryba po grecku podana z razowym pieczywem

Wtorek

Śniadanie

Pasta jajeczna podana z pieczywem żytnim z ziarnami, roszponką, pomidorkami koktajlowymi i szczypiorkiem. Plasterki sera zagrodowego z konfiturą z czerwonej cebuli

Drugie śniadanie

Placki na bazie maślanki podane z sałatką ze świeżych sezonowych owoców

Obiad

Gołąbki drobiowe z kaszą jaglaną zawijane w liście winogron podane z sosem pomidorowym na brązowym ryżu z pieczarkami z buraczkami na ciepło

Podwieczorek

Amarantusowe muffinki z malinami

Kolacja

Szaszłyki wołowe z papryką, pieczarkami, cukinią i cebulką podane z dipem jogurtowo-ziołowym i koktajlowym

Środa

Śniadanie

Twaróg z  suszonymi pomidorami, szczypiorkiem i nasionami słonecznika podany z pełnoziarnistą bułeczką oraz sałatką z jarmużu z jabłkiem, rodzynkami i orzechami

Drugie śniadanie

Naleśnik z cynamonowo-kardamonowym musem jabłkowym podany z owocowym koktajlem na mleku migdałowym

Obiad

Pieczony dorsz z nutką mięty podany z ryżem z orzechami oraz gotowanym na parze brokułem

Podwieczorek

Koktajl z owoców leśnych. Ciasteczka owsiane z sezamem

Kolacja

Pulpeciki warzywne z sałatką z marchewki i pora

Czwartek

Śniadanie

Owsianka z siemieniem lnianym, suszonymi śliwkami i ziarnami granata posypana orzechami włoskimi

Drugie śniadanie

Pełnoziarniste muffinki z oliwkami i pestkami dyni

Obiad

Kotlety cielęce zapiekane w warzywach podane z surówką z kapusty pekińskiej, rzodkiewki, ogórka i papryki oraz puree z kalafiora

Podwieczorek

Serniczek jaglany z musem z mango i owocami

Kolacja

Makaron ryżowy z mleczkiem kokosowym, tofu, zieloną fasolką szparagową oraz orzechami ziemnymi podany z sałatką z kiełków fasoli mung

Piątek

Śniadanie

Szpinakowa rolada z łososiem i serkiem chrzanowym podana z sałatką z rukoli, pomidorów suszonych na słońcu, prażonych płatków migdałowych i pomidorków koktajlowych

Drugie śniadanie

Placuszki twarogowe podane z musem porzeczkowym

Obiad

Tagiatelle warzywne z bazyliowo-kolendrowym pesto podane z sałatką z bobu, wiśniami i awokado oraz grillowany halumi z figą

Podwieczorek

Sałatka owocowa. Serek kokosowy

Kolacja

Bakłażan faszerowany kaszą gryczaną z brokułami podany z sałatką z małosolnych ogórków